×

Registreerumine

Teie andmed

Konto andmed

või logi sisse

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

ChiChi e-pood on turvaline ostukeskkond, kust saad muretult tellida meelepärase(d) toote(d) ning mittesobivusel riskivabalt tagastada. Märka, et tagastamisel kehtivad kindlad tingimused, mis peavad olema täidetud.

 

Tagastamisega seotud tingimused:

  1. Tagastus peab meieni jõudma 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi teavituse saatmisest. Taganemisavaldus.
  2. Tagastamisele kuuluvad vaid need tooted, mida pole kantud, mis pole rikutud, millel on küljes silt (sildid) ning alles rikkumata originaalpakend. Kui toode on mistahes moel rikutud (määritud, lõhutud jne) või puuduvad vastavad sildid ja/või originaalpakend, ei kuulu toode tagastamisele ega ümber vahetamisele. Kleint kompenseerib toote väärtuse vähenemise.
  3. Tagastus tuleb teha SmartKULLERi, SmartPOSTi pakiautomaadi või Omniva pakiautomaadi vahendusel. Tagastusviisi valib Klient
  4. Tagastamisega seotud postikulud jäävad Kliendi kanda
  5. Tagastatavale pakile tuleb peale märkida saatja andmed (ees- ja perekonnanimi ja/või tellimuse number). Kui pakile pole peale märgitud paki saatja andmeid, ei pruugi me kokku viia paki saatjat ja pakki, millest tulenevalt võivad tekkida viivitused tagasikandes või vahetustoote postitamises.
  6. Tagastamisele ei kuulu pesu, bikiinid ja sukatooted, kui toote pakend on avatud.

 

Märka lisaks:

* Tagastatud pakkide pealekorje toimub 1 kord nädalas (samuti ka tagasikannete teostamine ning vahetustoodete postitamine toimub 1 kord nädalas)
*
Raha tagastatud toote eest kantakse tagasi mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni
* Tellimuse täies mahus tagastamisel kuulub Kliendile tagastamisele ka esialgu tasutud postikulu
*
Tagasikanne teostatakse kontole, kust laekus tellimuse eest makse
*
Vahetuse korral tasub Klient tagastuskulu, esimese vahetuse korral tasume uue toote postikulu meie
*
Me ei vastuta Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustuste eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel ega toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
* Tagastamis- ning ümbervahetusõigus ei laiene toodetele, mis on ostetud Kliendi poolt kohapealt meie kontorist. Sellisel juhul on Kliendil olnud võimalus tootega eelnevalt tutvuda (proovida).

 

Andmed paki tagastamiseks:

1. Itella SmartPOST (pakiautomaat)


Merling OÜ, Rapla Maxima pakiautomaat, tel: 56975150

2. Omniva (pakiautomaat)

Merling OÜ, Rapla Maxima pakiautomaat, tel: 56975150