×

Registreerumine

Teie andmed

Konto andmed

või logi sisse

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

1. Üldiste tingimuste kehtivus

1.1.Üldised tingimused kehtivad ChiChi klientide (edaspidi Klient) ja ChiChi omaniku Merling  OÜ (edaspidi ChiChi) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3.ChiChi jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.chichi.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.4. Kaupade ostmine toimub läbi ChiChi kodulehe www.chichi.ee.

1.5. ChiChi koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.

 

2. Ostu vormistamine

2.1. Klient lisab meelepärased tooted ostukorvi ja sooritab läbi e-poe tellimuse.

2.1.1. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

2.2. Pärast ostu kinnitamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

2.3. Arve tasumiseks on aega 2 kalendripäeva.

2.4.Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 2 kalendripäeva jooksul tellimuse eest tasunud ChiChi arvelduskontole soovitavalt 100% ulatuses, kuid mitte vähem kui 50% ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast (50% tasumise korral on tegemist lunapakiga, vaata täpsemalt punkti 4.2.4.1).

2.5.Tooteid ei ole võimalik broneerida

2.6. Meeldetuletus tarbijale. VÕS paragrahv 101 alusel, kui võlgnik on kohtstust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuste täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist (VÕS paragrahv 101 lg 1 p 1-6)


3. Tellitud kauba eest tasumine

3.1.Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.

3.1.2.Swedbank või SEB Pank pangalingi kaudu

3.1.3. Arve alusel pangaülekandega 2 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnitamise hetkest.

3.2. Rahvusvahelise ülekande korral tasub Klient tehingu sooritamisega kaasneva teenustasu.

3.3. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud 2 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb ChiChi seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.

3.4.ChiChil on õigus Kliendi edaspidised ostud piirata, kui Klient on tellimuse tühistanud vähemalt kolmel korral.


4. Kauba kohaletoimetamine

4.1. Pärast ülekande laekumist postitatakse Kliendi tellimus 1-2 tööpäeva jooksul. Nädalavahetustel tellimusi ei väljastata.

4.2. Kaup tarnitakse kliendile vastavalt tema valitud tarneviisile:

4.2.1. SmartPOST pakiautomaat (pakke- ja saatekulud 2,69 EUR)

4.2.2. Omniva pakiautomaat (pakke- ja saatekulud 3,19 EUR)

4.2.3. SmartKULLER (pakke- ja saatekulud 3,59 EUR)

4.2.4.SmartPOST lunapakk (pakke- ja saatekulud 6 EUR) 

4.2.4.1.Lunapaki puhul tuleb tasuda 50% ettemaksuarve alusel enne tellimuse väljastamist ning teine 50% tuleb Kliendil tasuda vahetult enne kauba kätte saamist pakiautomaadis (lunapakiga tellimise soov tuleb enne ostu vormistamist edastada ChiChi e-mailile info@chichi.ee)

4.2.5.SmartPOST Soome (pakke- ja saatekulud 9,99 EUR)

4.3.Tellimused alates 49€ toimetatakse Kliendini SmartPOSTi ning Omniva pakiautomaadi vahendusel postikuluta. Tasuta postikulu võib kaotada kehtivuse, vaata täpsemalt punkti 5.10.


5. Tellimusest taganemine

5.1.ChiChi jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui Klient ei ole ettemaksuarvel toodud summat tasunud ChiChi arvelduskontole 2 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest.

5.2.Tarbija võib sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul ning ei pea eelnevalt kauplejat teavitama. Kuna tagastamine toimub pakiautomaadi vahendusel, siis palun ChiChi´d teavitada tagastamisest e-maili teel, et ChiChi teab tagastatud toodet oodata.

Taganemisavaldus on leitav Riigiteatajast: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf.

5.2.1.Tagastus tuleb ChiChini toimetada 14 päeva jooksul alates tagastuse teavituse ärasaatmisest.

5.3.Tarbijal taganemisõigus toodete osas, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud, st et pesu tagastamine on võimalik, kui toote pakendit pole avatud.

5.4.Raha tagastatud tellimuse eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate jõudmisest ChiChini (VÕS §56 lg 3).

5.4.1.ChiChi tagastab Kliendile lisaks toote summale ka tellimisel tasutud postikulu, kui Klient tagastab tellimuse täies ulatuses.

5.6.Kui Klient soovib saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, tasub Klient vaid tagastuskulu. Uue toote postitamise kulud kannab esimesel korral ChiChi.

5.7.Hügieenilistel kaalutlustel ei kuulu pesu, bikiinid ja sukatooted tagastamisele, kui avatud on toote pakend.

5.8.Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu ChiChi. Segaduste vältimiseks palume eelnevalt Kliendil defektist/valest tootest ChiChi e-maili teel teada anda.

5.9.Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, kompenseerib Klient toote väärtuse vähenemise.

5.10.Tasuta kohaletoimetamine SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi vahendusel kaotab kehtivuse, kui Klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb seega alla 49€. Sellisel juhul tagastab ChiChi Kliendile toodete ostusumma, millest on maha arvestatud kohaletoimetamise tasu (2,69€ SmartPOST / 3,19€ Omniva pakiautomaat).

5.11.ChiChi ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda kuvarite erinevast seadistusest Kliendi ja ChiChi monitoride vahel.

5.12.Kui Klient teeb postituse valesse pakiautomaati või valele aadressile, ei toimu ChiChi poolt antud paki pealekorjet ning see suunatakse Kliendile tagasi. Uue postituse postikulu jääb samuti Kliendi kanda.

5.13.Tagastamis- ning ümbervahetusõigus ei laiene toodetele, mis on ostetud Kliendi poolt kohapealt meie kontorist. Sellisel juhul on Kliendil olnud võimalus tootega eelnevalt tutvuda (proovida).


6. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

6.1.Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama ChiChi.

6.2.Kui tootel esineb esimest korda puudus, valib Müüja, millist õiguskaitsevahendit kohaldatakse (kas toode parandatakse või asendatakse). Sama vea (teatud juhtudel ka erineva vea) teistkordsel esinemisel peab Klient ise valima, kas ta soovib lasta toodet parandada, asendada või üleüldse lepingust taganeda.

6.3.Kui toote parandamine või asendamine tekitab Kliendile põhjendamatuid ebameeldivusi (sh ka korduvalt paranduses viibimine) võib Klient lepingust taganeda ning kogu makstud raha tagasi nõuda (VÕS § 223 lg 3).

6.4.Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@chichi.ee järgneva infoga:

6.4.1.Kliendi nimi ja kontaktandmed;

6.4.2.kaebuse esitamise kuupäev;

6.4.3.tellimise kuupäev;

6.4.4.tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;

6.4.5.ChiChile esitatav nõue;

6.4.6. arve number, võimalusel lisada arve koopia.

6.5.Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda ChiChilt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

6.6.ChiChi ei vastuta:

6.6.1.Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;

6.6.2.defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

6.6.3.toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.


7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1.ChiChi vastutab Kliendi ees ChiChi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2.Klient vastutab ChiChi ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.3.Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

7.4.ChiChi ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.


8. Muud tingimused

8.1.ChiChi kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. ChiChi ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

8.2.Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja ChiChi Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

8.3. Kohtuväliseid kaebusi lahendavaks organiks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigissieseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis. Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile.

8.4. ChiChi-l on õigus valida oma klientuuri. Mõjuvatel põhjustel on ChiChi-l õigus jätta Klient teenindamata. Põhjuvateks põhjusteks on Kliendi poolse alusetu laimu levitamine, problemaatiline suhtumine ChiChi tegevusse (ChiChi poolt mitte tekitatud põhjustel) jne.

8.4.1. Kui tellimus on Kliendi poolt sooritatud ning ChiChi ei soovi antud Klienti teenindada, tühistatakse tellimus ning arve tasutuse korral tagastatakse Kliendile raha 14 päeva jooksul. 

 

 


9. Lisainfo

9.1. Kõik küsimused, soovid ning ettepanekud on teretulnud e-kirja teel info@chichi.ee või helistades (+372) 56 97 5150. Kõnedele vastame E-R kl. 10.00-17.00, e-kirjadele vastame 1 tööpäeva jooksul.